28 czerwca, 2010

Filcowo-jedwabna torebusia

Na ostatnim craftowym spotkaniu  u Marty robiłyśmy  torebkę? kosmetyczkę ?torebusię?....
Każda z nas miała nieco inny zamysł,choć w swej pracy wszystkie miałyśmy wykorzystać tkaninę jedwabną.
Każda z torebek/kosmetyczek miała posiadać  wfilcowaną kieszeń.
Moja torebusia jest malutka,ma 22cm szerokości i 19 cm wysokości.Jest zapinana na suwak i posiada kieszeń wewnętrzną takze zamykaną na  suwak.Torebka jest bez podszewki.
Właśnie takiej torebki mi brakowało.Noszę ją przewieszoną na skos i mam wolne ręce.

Dziękuję koleżanki za bardzo udane spotkanie;-))))

2 komentarze:

  1. Hejka, wiesz, wszystko tutaj jest niezwykłe - piękne i oryginalne. Torebka - marzenie, szale - cuda!!! Ile fantazji i cierpliwości wymagało wykonanie tych wyjątkowych dzieł - mogę sobie tylko próbować wyobrazić. Dodałam sobie Twoją stronkę na swoim blogu. I cieszę się z naszego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. DZięki agrafko,miło mi bardzo...
    A gdzie mogę Ciebie znaleźć??????

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za pozostawienie komentarza;-)))
Serdecznie pozdrawiam!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...