19 listopada, 2010

Filcowa czapka/Felt cap

Listopad jak na razie był  ciepły,ale po niedzieli podobno ma przyjść zima.
Zobaczymy czy sprawdzą sie prognozy meteorologów.Ja w kazdym razie jestem przygotowana.
Zrobiłam sobie ciepłą czapkę.Generalnie nie lubie ich nosić,
a  własciwie nie lubię, bo zwykle wyglądam w nich głupio.Ale podobno większość okularników tak mówi.Dlatego wybieram zwykle kaptury.
Ale czapka to czapka.Wiem, że te kolory akurat nie są trendy, ale odpowiada mi i wyglądam w niej ok. Zdjęcia zrobione na moim mało fotogenicznym modelu), na ludziu jeszcze nie mam.;-)))
Pozdrawiam !!!

1 komentarz:

  1. Fajna jest!!! Musze też sobie zrobić i właśnie takie kolory też by mi pasowali ))) Ciekawe zagięcia

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za pozostawienie komentarza;-)))
Serdecznie pozdrawiam!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...