27 grudnia, 2010

Poświątecznie...

Bardzo serdecznie dziękujemy wszystkim odwiedzajacym.Dziękujemy za ciepłe słowa na ostatnich  targach, oraz miłe życzenia przekazywane różnymi drogami.Życzymy  Wam wszystkiego co najlepsze. Koniec roku był dla nas bardzo pracowity,mimo to nie wszystkie plany udało nam się zrealizować.Ale mam nadzieję, że wszyscy, którzy mają okazję nosić lub używać nasze wyroby są zadowoleni, a o to przede wszystkim nam chodzi;-)))
Na koniec pochwalę się torbą.Torba została wykonana  przez mojego męża jako przezent dla naszej córci.
W całości filcowana na mokro łacznie z dekoracją. Nie ma podszewki,ale posiada kieszeń wewnętrzną zapinaną na suwak.Torba jest zamykana na dwa zamki magnetyczne.Udała się!!!Córcia zadowolona.Zdolnego mam męża;-)))

3 komentarze:

  1. Niesamowicie zdolnego, brawo - ten kot na czarnym tle jeszcze bardziej uwydatnia piękno torebki

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam koty sama mam żywego białego - filemona ale TEN TO JAK TYGRYS super myślę że córcia dumna jest z was obojga. pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://malwinofilc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ci sie udała ta torebka :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za pozostawienie komentarza;-)))
Serdecznie pozdrawiam!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...