17 lutego, 2012

Przetworzone / Upcycled

Pozazdrościłam dziewczynom pięknych otulaczy np.takich jak Rene.
Ale zanim ja sobie taki zrobię to zima już będzie następna.
Dlatego przerobiłam wełniany, za mały na mnie sweterek, na otulacz plus mitenki.
Z powody urody 100% wełenki i wzoru nie mogłam go nikomu oddać.
Dopasowałam  go i górę mitenek i górę otulacza wykończyłam owerlokiem. 
A teraz będzie to mój ulubiony komplecik w zimowe jeszcze dni,
a i potem na pewno przyda się na plecki  i grabiejące często łapki.
Jest mięciutki  i fajnie się układa:-))))




Uściski dla oglądaczy i uśmiechy za pozostawienie komentarzy!

8 komentarzy:

  1. Ale ładnie to zrobiłaś.
    Co prawda nie wiem, jak to jest możliwe, że sweterek był na Ciebie za mały, przecież nie ma mniejszych rozmiarów niż Ty, ale niech Ci będzie :))))

    Piękny wzór jest na tym sweterku, chyba sobie odgapię :)))
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny pomysl-bardzo fajnie to wyglada i na pewno dobrze się nosi-pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marylko, pomysł i wykonanie świetne. Na ta pogodę jak znalazł. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobnie jak Fanaberia, zdziwiło mnie niepomiernie, że coś może być na Ciebie za małe. Może zawędrowałaś na stoisko niemowlęce Szczuplaczku ;-D A komplecik uroczy, no i te drapowania na manekinie - normalnie profesjonalny pokaz mody.

    OdpowiedzUsuń
  5. majowababciu,
    dziękuję i serdecznie pozdrawiam!

    fanaberio,
    moje gabaryty to tylko złudzenie optyczne;-),sweterek był rzeczywiście za mały,a właściwie za krótki,sięgał mi do pępka,a rękawki były 3/4,choć tęgość ok.Wzorki takie bardzo lubię,gorzej z ich wydzierganiem....Ściskam serdecznie!!!

    diana,Ewciu,
    dzięki,fajnie się w tym siedzi przy robótkach, a ja zmarźlak jestem.Pozdrawiam!


    Sylwka35
    e tam,niemowlęcy.....
    rozmiar 40 to chyba nie niemowlęcy;-)))
    ale fajnie, że się podoba
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł! Komplet wygląda rewelacyjnie - oglądając go przyłapałam się na tym, że w myślach szukam swetra do niszczarki :). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za pozostawienie komentarza;-)))
Serdecznie pozdrawiam!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...