27 marca, 2010

Filcownica

 Do tej pory na blogu o tym nie pisałam,więc ....

Wiecie, że filcowanie to bardzo fajna sprawa,daje duże możliwości w zakresie samego filcowania
i mnóstwo satysfakcji.  Jestem jedną z tych osób,które filcują .
Kto filcuje ten wie,  jaki długi proces przechodzi czesanka ,  by powstał z niej produkt końcowy.
Wie też,  że  etap wygłaskania/masowania ułożonej czesanki, by się złapała  jest chyba najbardziej uciążliwy. Dlatego powstała filcownica-maszyna do  złapania filcu.
Maszyną nie można zrobić gotowego produktu filcowego.  Chyba  że ma być nim płaska forma typu podkladka,dywnik, to można rolować do skutku.  Ale jeśli robimy formę  przestrzenną; torba, kwiaty,etui  i inne trójwymiarowe,  to dalsze etapy filcowania robimy ręcznie.
Jak wcześniej pisałam  maszyna  tylko w tym  pomaga.
Jest skonstruowana w taki sposób, by symulować rolowanie rączkami. Ma więc wbudowany moduł elektroniczny, sterujący wałkami napędowymi. Wałki obracają się kilka razy w jedną i kilka w drugą stronę. Ilość obrotów regulowana.
Więcej szczegółów na stronie Allegro:


http://www.allegro.pl/item974946914_filcownica_maszyna_do_filcowania_filc.html


Maszyna jest wspólnym dziełem mojego zdolnego męża i zdolnego syna.
Aktualnie mam już większą/z dłuższymi wałkami, dlatego tą mogę odsprzedać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę wdzięczna za pozostawienie komentarza;-)))
Serdecznie pozdrawiam!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...